piątek, 1 lipca 2011

facet nie pies, na kości nie leci

tak, jak każda kobieta również przeżywałam szał na odchudzanie... która z nas tego nie miała?:)
przeważnie zapominamy o stosowaniu diety, tylko się głodzimy, doprowadzając nasz organizm do totalnej destrukcji.

najgorsze jest jednak to, że często zapominamy o zdrowym rozsądku, co często kończy się wyglądem kupy kości, wypadaniem włosów, anoreksją i innymi chorobami..
gdy zobaczyłam te zdjęcia odechciało mi sie tych całych diet..



nie, to nie jest seksowne...

7 komentarzy:

  1. o masz świętą rację!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się nigdy nie odchudzałam ani nie głodziłam, ale to pewnie dlatego, że z natury jestem strasznym chudzielcem ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/11/2011

    straszne:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/11/2011

    jak można tak sie głodzić?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7/11/2011

    ja też się odchudzam, ale te zdjęcia mnie od tego odwiodły. Przecież one wyglądaja okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/11/2011

    makabra!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!:*