piątek, 13 stycznia 2012

Movies



Dziś mam dla Was kilka filmów, które ostatnio obejrzeliśmy z moim M. Będą to bardziej filmy dla ludzi którzy lubią się bać, gdyż razem oglądamy przeważnie horrory (nie licząc sportu, który M zawsze włącza jak tylko zasiądzie przed TV;p)

   Pierwszy jest `Tunel Śmierci`.

Film jest opowieścią o pięciu studentkach, które spędzają noc w opuszczonym sanatorium, które nie daje zapomnieć o swojej historii. Jedyne wyjście prowadzi przez tunel śmierci....

   Film utrzymany jest w fajnym klimacie, jednak ciężko się połapać o co w ogóle chodzi w samej końcówce filmu, która jest jego minusem. Ilu ludzi tyle zdań. Mi się fajnie oglądało film, i każdy pisk (jak wózka do wywożenia zwłok) wywoływał u mnie przyśpieszone bicie serca, a próba wystraszenia mnie przez M zakończyła sie moim piskiem:)





Dalej jest,a  raczej są `Oczy Julii`.


Jest to bardziej thriller niż horror, ale można się wystraszyć.Siostra Julii-Sara ginie w tajemniczych okolicznościach mimo odzyskanego po wielu latach choroby wzroku. Mimo sugerowanego przez policję samobójstwa tracąca wzrok Julia zaczyna własne, jakże przerażające śledztwo...

Film jak najbardziej polecam! Hiszpanie są mistrzami w dziedzinie filmów grozy. Nie jest to typowy film gdzie leje się krew i pełno wszędzie trupów. Tak jak Rec, jest absolutnym mistrzem!

Pomijam Hostel, wszystkie części Rec i inne stare twory, które już na pewno znacie:)

Mogłabym opisać Wam też coś innego- Fast Five, lecz niestety usnęłam :)


A Wy jakie filmy lubicie? Jakie polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!:*