czwartek, 26 kwietnia 2012

powrót do życia

Cześć! To codzienne wstawanie o 4 nad ranem wykończyło mnie totalnie, a napoje energetyzujące przeżarły mi żołądek oraz wątrobę! Mózg udało się uratować:)
Przez cały tydzień zrobiłam tylko dwa jakieś nędzne rysunki, ale wiem, że czekaliście więc je Wam pokażę:
Jeffrey Campbell- Lita U.S.A
zdjęcie: internet
tekst: Duże Pe 'Para z zielonej herbaty'
rysunek: http://facebook.com/GliszczynskaArt/


Mam nadzieję, że nie są aż tak tragiczne;)
Dziś mam jakąś taką wenę i chyba się zabiorę za rysowanie. Tym bardziej, że niedługo szykuje się wystawa moich grafik, także każdy będzie mógł zobaczyć jak to wygląda w rzeczywistości oraz będzie mógł kupić gotowe bądź zamówić własne grafiki w jednym z trzech wybranych rozmiarów.

Nowy Blogger miał być łatwy i prosty. Tak jak nowy Gmail. Jedak moim zdaniem jest to jeden wielki niewypał. Godzinę zajęło mi ostatnio szukanie gdzie są komentarze.Przecież to jakieś przegięcie. No ale trudno.

`a moje malutkie serduszko, zawsze będzie należeć do Ciebie, czy Ci się to podoba, czy nie:*`













1 komentarz:

  1. jak Ty to robisz/rysujesz to ja nie mam pojęcia. Ale gratuluje i zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!:*