niedziela, 24 czerwca 2012

Pauza

Cześć! Spałam dziś aż 6 godzin! Wystarczy dobre towarzystwo (M) i można wypić dużo wódki w ogóle się nie upijając:) To wesele zaliczam do jak najbardziej udanych i jak dla mnie najlepsze z dotychczasowych. Pomijając pana Macho co to 'ta w różowym na niego leci". Ha ha! Good joke!:)

Dziś swojego maila powinna sprawdzić Zuza z bloga http://www.rubber-balloon.blogspot.com/, dla której zrobiłam nowy nagłówek. Dziękuję za waszą cierpliwość. Rozpracowuję właśnie Wasze maile i prośby wg posiadanego czasu. Jednakże każdy z Was się czegoś doczeka:)



Dziś od rana męczy moje głośniki Kali, który zupełnie nie przypomina na solówce tego samego człowieka co Kali z Firmy. Duży + !! Pozostawiam Was więc z Kalim i jego 'Pauzą'.
Uwielbiam pianino w bicie, aww! <3




Dobranoc. T.

7 komentarzy:

  1. Ślicznie ci wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięęęęęęęki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałabyś jakoś teraz czas zrobić mi nagłówek . ? Pisałam już kiedyś do Cb w tej sprawie . ♥
    www.miki-nzr.blogspot.com
    Na pocztę wyślę Ci zdjęcie, które mogłabyś jakoś narysować czy jak ty to tam robisz xD
    Tylko ono jest troszkę zamazane i niewyraźne, ale może coś się uda . Na wypadek dodam jeszcze jeden ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyślij zdjęcie opis a jak będę miała chwilkę, to skrobnę:)

      Usuń
  4. wesela są fajne;) fajnie ten nagłówek wygląda;) chyba się kiedyś do ciebie odezwę;) a na razie sobię poobserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super nagłówek :) masz do tego talent

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!:*