poniedziałek, 23 lipca 2012

Cycki

Cześć! Ostatnimi czasy cieszyłam się każdą wolną chwilą, którą mogłam spędzić z moim mężem, tak więc swój zastój artystyczny uważam za uzasadniony. Dziś zakupiłam jednak płótna oraz bloki i powracam do robótek ręcznych. Odkopuję już na dobre swoje kredki oraz farby.
Jeśli jesteście zainteresowani to wykonuję aktualnie obrazy dla dzieci. (takie jaki dostała Martynka:http://tolagliszczynska.blogspot.com/2012/07/mickey-minnie.html)
Format 40x40, akryl na płótnie.
Jeśli jesteście zainteresowani piszcie na maila: t.gliszczynska@gmail.com
 Dziś dokończyłam wcześniej zaczętą ilustrację. Choć planowałam inny napis, ostatecznie zwyciężył WuWunio.



Do środy pozostaję w domu co mnie niezmiernie cieszy! Mam nadzieję, że w końcu skończą kopać na tej nieszczęsnej Bramie Portowej i skończy się to całe zamieszanie... Dziś słoneczko w końcu postanowiło nas troszkę ogrzać choć to i tak za mało za tyle deszczu *.* Ale lepszy rydz niż nic.
Na koniec Robert M ft. Jai Matt.  Chłopak ma genialny głos!




Ps. Może ktoś z Was chce przygarnąć jakąś moją pracę właśnie na płótnie? Jeśli liczba lajków na moim fanpage osiągnie 500 takie prace będą do rozdania:) Także polubcie i polecajcie dalej:)
Dobranoc! T.



5 komentarzy:

  1. lubię tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy zabierasz się za mój nagłówek? Ile mogę czekać >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mega talent!!:) I ten tekst mi się bardzo podoba!!!:D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!:*