piątek, 13 stycznia 2012

Rih + magia `zimowej` jesieni:)

Hej! W końcu mam chwilkę by odpocząć. Mieszkanie ogarnięte, pranie zrobione. Nawet obiad i deser są:)
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam skarby jesieni: jabłka, przetwory leżące na półkach w piwnicy.
Dziś z nich skorzystałam i tak powstała zupa ogórkowa oraz uwielbiane przeze mnie placki z jabłkami!
Ogólnie nie lubię jabłek, jedynie te z jabłonki dziadka i to w formie przetworzonej. Właśnie w postaci placków z jabłkami, szarlotek czy jabłek pieczonych z cynamonem. Yummy!

Dobrze, koniec z wywodami na temat jedzenia ( bynajmniej na razie;p placki są tak genialne, że przepis na nie na pewno jeszcze się tu pojawi).

Od dawna podziwiam i uwielbiam Rihannę. Jest idealna pod każdym względem. Zarówno jako pewna siebie i swoich atutów kobieta oraz jako artystka nie bojąca się eksperymentów zarówno z muzyką jak i z wyglądem.

Swoim nowym klipem `You Da One` urzekła mnie totalnie! Czarno-biała stylistyka, ubrania i klimat niczym z lat 40. Magia!


Ja poległam totalnie. Klip mogę oglądać na okrągło, tak jak poprzedni. Rih zmiata konkurencję!
A blond bob? Miazga!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!:*