wtorek, 12 lutego 2013

hair

Cześć!
Dłuższy czas głównym tematem, o który pytaliście, a konkretniej pytałyście:)
Więc zebrałam wszystko pod pachę i jest.
Moze nie są to najlepsze i najwspanialsze specyfiki, ale mi pomogły:) Wiadomo, każdy ma inne włosy i potrzeby. To oczywiście sprawa indywidualna i najlepiej dobrać kosmetyki dla siebie metodą prób i błędów.
W drogeriach często można dostać kosmetyki w wersji podróżnej, czyli miniaturki.

Kto mnie zna, lub czyta bloga od dłuższego czasu zdążył zauważyć, że moje włosy często mają różne kolory i te zmany są bardzo częste. To niestety sie na nich odbiło..Jednak każdy jest zaskoczony, że mimo tego ich stan jest nawet dobry, z czego sie bardo cieszę:))




Zacznijmy więc od kosmetycznej strony:



1. Johson's baby szampon.
Stosuje go do mycia włosów co jakiś czas, gdyz myję włosy codziennie i nie chcę ich obciążać. Szampon dl dzieci jest do tego idealny, gdyż jest bardzo delikatny

2. CeCe of Sweden salon keratin & cherry
Profesjonalny szampon do włosów o niskim pH do włosów zniszczonych i farbowanych. Szczerze nie wierzę w zapewnienia z etykietek, bo każdy chce się sprzedać, ale mi pomaga:)) a jego zapach jest cudowny:)

3.Nivea diamond gloss
Szampon stosuję jak mam jakieś wyjście. Nadaje włosom połysk i ma ładny, przyjemny zapach.

4. Nivea pure gloss
Należę do tych, co maja straszna skórę. Nie ważne czy jest to twarz, czy głowa. Tak więc dopada mnie łupież. Oprócz specjalistycznego szamponu stosuję też tez, aby zapobiegać.

5. Pantene pro-v aqua light
Szampon poznałam dzięki próbce z gazety jeszcze w czasach kiedy była moda na A. Bachledę-Curuś.
Wypróbowałam, polubiłam, a św. Mikołaj przyniósł wielką butelkę pod choinkę.

 6. Catzy healing, szampon przeciwłupieżowy

Stosuję go, kiedy widzę że pojawiają sie u mnie jakieś zmiany skórne.




7. Schwarzkopf Gliss Kur hair repair odżywka
Stosuję ją w sytuacjach kryzysowych, gdyż wolę odżywki do spłukiwania. Używam jej też wtedy, kiedy muszę wyprostować włosy.

8. Wella Schockwaves wosk w piance

Używam do układania włosów, bądź na same końcówki, aby dodać włosom lekkości i blasku.

9. Elisse premium odżywka do spłukiwania

Najzwyklejsza odżywka z Biedronki, a działanie świetne. Włosy są miękkie i miłe w dotyku.

10. Olejek rycynowy
Maseczka z olejku raz w tygodniu poprawia ich kondycję. Błyszczą i są zdrowsze.

11. Silica

Włosy trzeba odżywiać takze od środka. Tabletki poleciła mi kiedyś profesor od biologii. Cudo! Efekt widać już po jednym listku tabletek


12. Bio CLA Włosy i paznokcie.
Kupiłam, bo nie było już silici w mojej aptece. po dwóch listkach włosy były bez zmian, ale może to za krótki czas stosowania.




Mam też kilka sposobów, które wcieliłam w życie i jak widać przynoszą efekty.

* co 3/4 miesiące podcinam końcówki. Długie włosy- tak, zniszczone- nie. Włosy nie ręka, odrosną.
* zrezygnowałam z suszarki. umyte włosy wycieram ręcznikiem i pozwalam im przeschnąć w "turbanie", a następnie pozwalam im samym wyschąć.
* prostownicę ograniczyłam do minimum, jeśli już muszę ją stosować włosy spsikuję odżywką, a temperatura prostownicy nie powinna przekraczać 120 stopni.
*nigdy nie rozczesuję włosów na mokro. po umyciu są one osłabione i nie chce im fundować mechanicznych uszkodzeń.
* szczotkę zamieniłam na grzebień fryzjerski z szerokimi zabkami. nie wyszarpuje i nie wyrywa włosów.



To już chyba na tyle. Nie wydaje na włosy milionów, nie poświecam im także jakiejś nadzwyczajnej uwagi.
Może Wy macie sprawdzone specyfiki i sposoby? Chętnie się czegoś dowiem:))

5 komentarzy:

  1. bardzo lubię Niveiki ;) włosy sa potem bardzo delikatne i mięciutkie ;))) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię szampony Pantene:). Dużo masz tych specyfików!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie. Tyle cudnych produktów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś używałam produktów nivea, teraz tylko myje szamponem head&shoulders jest najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3/11/2013

    super poradnik !!
    Pozdrawiam malinową koleżanke i obserwuje :)
    easy-life-easy-beauty-easy-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!:*