środa, 21 września 2016

poczuć zmysłami..

Jestem wzrokowcem.
Trochę dobrze, trochę źle. Kiedy coś zmienia lokalizację, np regał w osiedlowym sklepie, od razu to zauważam i mnie rozprasza.
W swoim domu, otoczeniu lubię mieć ładne rzeczy. Spokojne kolory, takie ukojenie.
Staram się otaczać małymi i skromnymi rzeczami, które mają swój urok.

Zaraz po wzroku, moim kolejnym wyostrzonym zmysłem jest węch. Rozpoznaję i zapamiętuję raz poczute zapachy. Za dzieciaka rozpoznawałam który sąsiad przede mną szedł po schodach.
Pamiętam również swoje dzieciństwo. Pierwsza rzecz, która wraca, kiedy tylko cofnę sie do tych czasów, to zapach świeżego prania. U mamy, u Babci. Zawsze pięknie pachniało pranie. Uwielbiam te wspomnienia.

Kiedy okazało się, że jeden z zestawów Lenor od Everyday trafi do mnie, już wiedziałam co zrobię. Zapach prania!
Zakrętkę perełek przerobiłam na coś w stylu zapachowych wosków. Umieszczone w kominie na podgrzewacz perełki wypełniły mój dom zapachem świeżego prania, a komodę ozdobiła kolejna rzecz, ciesząca oko.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!:*