czwartek, 25 maja 2017

mój świat karmelu czyli cudowna kampania Rekomenduj.to

Nie ukrywam, ze kiedy dostałam maila o testowaniu cukierków Werther's Original bardzo sie ucieszyłam. Przecież to był mój smak dzieciństwa! 
Czekałam na kuriera jak małe dziecko na prezenty spod choinki :D 
Eleganckie pudełko w kolorze fuksji zawierało cały pakiet ambasadora: cukierki w dwóch różnych opakowaniach, przewodnik i ulotki.
Konsumpcja pierwszej paczki zajęła mi maksymalnie pięć minut. Rozpływający się karmel, miękka struktura. Idealne






Razem z kampanią Rekomenduj.to zorganizowało genialny konkurs. Nagroda główną jest robot kuchenny KitchenAid. Jeśli i Wy chcecie wsiąść udział zapraszam na stronę Świat Karmelu.

Poniżej mój przepis który powstał specjalnie na potrzeby konkursu.






Pavlova z słodko słoną masą, sosem karmelowym i orzeszkami ❤


beza (jeden okrąg)

- 5 białek
- 250 g cukru trzcinowego, drobnego
- łyżeczka mąki ziemniaczanej
- łyżeczka octu ryżowego 
piekarnik nagrzać do 120 stopni, przygotować blaszke, wyłożyć papierem do pieczenia
Narysować okrąg o średnicy ok.25 cm.
Do misy miksera wlać białka i ubić na pianę,
Stopniowo dodawać cukier, po 1 łyżce, cały czas dokładnie i długo miksując po każdej dodanej porcji cukru (slodzonych białek nie da sie przebić, wiec można spokojnie miksowac jeszcze ok 3 minut).
Na koniec dodać ocet oraz make i ubijać jeszcze przez minute. 
Pianę wyłożyć na narysowany okrąg, piec 30 minut w 120 stopniach, następnie zmniejszyć temperaturę do 100 stopni i suszyć około trzech godzin.
Tak samo przygotowac drugi okrąg

Masa:

- 5/6 łyzek masła orzechowego
- śmietanka 30% 100 ml.
- cukierki Werther's Original Soft Caramels (paczka)

w rondlu podgrzać masło ze śmietanka i cukierkami. połączyć w jednolitą masę.


Sos:

-paczka cukierków Soft Caramels
-śmietanka 30% 200 ml.
- orzeszki ziemne dodekoracji

cukierki roztopic, dodać śmietankę, połączyć w sos.

orzeszki uprażyc na suchej patelni.

Gotową bezę posmarowac słodko-słoną masą, przykryć drugą bezą.

na wierzch wysypac orzechy, polać sosem karmelowym.









Serdecznie zapraszam Was do udziału w konkursie. 
jeśli chcecie testować jak ja, nie pozostaje Wam nic innego jak rejestracja w Rekomentuj.to -------> Rekomenduj.to



K.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki!:*